A dolog egyszerű. A Facebook a világon a 3. legnépszerűbb oldal a Google és a YouTube után. Ami azt jelenti, hogy nagyon sokan vannak jelen ezen a platformon.
Ha szeretnél terméket vagy szolgáltatást eladni, akkor a Facebook hirdetéseket mindenképpen szükséges használnod.
Szóval a képlet valahogy így néz ki:
Több millió ember + Pontos célzás = Növekvő eladás
A Boost nagyon sok lehetőséget kivesz a hirdető kezéből. Nem mondom, hogy nem hatékony megoldás.
De tudod mérni is!
Nagy az esélye a felesleges pénzégetésnek.
Okés, hogy lesz lájk, meg megosztás, meg elérsz szép számmal embereket, de tudod majd mérni, hogy mennyi célteljesülés érkezik?
Mert ez lenne a lényeg.
Pedig ezeken múlik az a bizonyos 1-2% plusz, amivel növelheted a bevételedet.
AKAROM AZT A PLUSZ 1-2%-OTAkik az online marketing minden területének a szakértői?
Nem.
Csak azt adjuk, amiben igazán jók vagyunk és ami érdekel minket.
Nem arról szól a történetünk, hogy mi vagyunk a legjobb választás.
Különben is ez mit jelent? Itt nincs legjobb. Csak folyamatos tanulás és felfedezés.
Szóval szeretünk fejlődni és szeretjük látni az ügyfeleink fejlődését is.
Ez már csak ilyen egyszerű.
A Facebook hirdetések ára mindig egyedi megegyezéstől függ. A terveid és a vállalkozásod megismerése után tudunk csak pontos árakat kalkulálni.
Csak egy rövid kérdés! A vállalkozásod a következő területek egyikébe tartozik?
#beauty
#fashion
#travel
#fitness
#food
Akkor nem kérdés, hogy szükséged lesz Instagram kampányokra.
Elérhetsz szép számú közönséget jó #hashtagekkel és szép kreatívokkal is. De igazán átütő eredményt a hirdetések hoznak.
Persze elengedhetetlen a jó #hashtag és a minőségi kreatív.
Illúzió nélkül: aki nagy követő táborral rendelkezik is hirdet.
Akkor bízz az organikus elérés erejében, ha vannak éveid az üzleti növekedésre.
Ha szeretnél nagyobb sebességre kapcsolni, akkor az Instagramon hirdetni: alap.
Egy jól kiépített hirdetési rendszerhez így is időre lesz szükség, de értő hozzáállással lényegesen gyorsíthatunk a folyamaton.
Egy valamit már most leszögezhetünk:
Szóval folyamatosan keressük az újabb és újabb fejlődési lehetőségeket.
Pontosan erről szól az együttműködésünk.
KÉREK AJÁNLATOTÁtbeszéljük a terveidet és az elképzeléseidet, mindent, ami fontos.
A konzultáción elhangzottak alapján egyedi marketing tervet és árajánlatot készítünk.
Felépítjük a hirdetési fiókodat és beállítunk minden szükséges elemet benne. Pixelt, közönséglistákat, kampányokat, méréseket
Figyelünk az eredményekre és folyamatosan optimalizálunk, így a lehető legjobban költjük el a hirdetési keretet.
Elkészítjük neked a havi riportot, így pontosan láthatod, hogy mire ment el a havi kereted, és ebből mennyi bevétel és célteljesülés érkezett.
A riportokkal javaslatokat is küldünk neked. Ebből láthatod, hogy mit, miért és mikor érdemes kipróbálni.
Ha elakadtál a Facebook Ads kampányokkal, de szeretnéd kihozni belőlük a maximumot. Ha szeretnél magadnak időt felszabadítani és a Facebook hirdetések helyett a saját szakmáddal foglalkozni.
A célok és a területi célzás is befolyásolja a hirdetési keret alakulását. Általánosságban elmondható, hogy a Facebook hirdetéseknél is minimum 100 000 Ft-os havi keret érdemes elkölteni.
Elsődlegesen Google Ads és Facebook Ads hirdetésekkel foglalkozunk.
Minden új ügyfelünk esetén 3 hónapra kötjük meg a szerződést, amely ezután határozatlan idejűvé válik és bármikor felmondható. De erre reméljük, hogy nem kerül sor.
Sajnos nem.
Igen, lehet róla szó. De hirdetések nélkül nem menedzselünk közösségi oldalakat.
Írd meg nekünk az elképzeléseidet, és két munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.