Hogyan növelheti a Google Cégem fiók a rendelőd eredményességét?

 

A Google Cégem fiók kiváló lehetőség arra, hogy növeld a bizalmat a rendelőd felé, ezért ezt az ingyenes eszközt nem érdemes kihagynod a portfóliódból. A Google Cégem fiók ugyanis több mint egy cégadatokat tartalmazó oldal, ahol a látogatók informálódhatnak az elérhetőségről és a nyitvatartási időről. Egy jól felépített profil ugyanis hozzájárul, hogy minél több pácienst szerezhess, és fejleszthesd a szolgáltatásod színvonalát.

 

  1. Értékelések

 

Mondanom se kell, hogy a visszajelzések kulcsfontosságú elemek a szolgáltatásod megítélésében. Elég csak az áruösszehasonlító oldalakra gondolni, és hogy mi az első, amit megnézel egy üzlet vagy egy termék esetében? Az értékelések és a vélemények tagadhatatlanul fontos befolyásoló tényezői a döntési folyamatnak, hiszen bizalmat építenek az adott márka vagy szolgáltatás felé.

 

Nem nehéz kitalálni, hogy mennyire fontos, hogy ennek az eszköznek az irányítása a te kezedben legyen. Ha ezt tudatosan használod fel, akkor nem elszenvedője, hanem alakítója leszel a rendelődről kialakult képnek.

 

Itt megemlítenék egy nagyon fontos lépést, amiről sokan elfelejtkeznek. Válaszolj! Minden esetben válaszolj az értékelésre, függetlenül annak negatív vagy pozitív voltától. Miért fontos ez? Azért, mert ezzel azt üzened, hogy számodra kiemelten fontosak a páciensek.

 

Hogyan érdemes lereagálnod a negatív kommenteket? A legjobb módszer a kérdezés. A következő kérdéseket bátran tedd fel: Mikor járt nálunk?, Pontosan miért nem volt elégedett a szolgáltatással? De egyszerűen válaszolhatsz is: Ebben az ügyben már megtettük a lépéseket.

 

A lényeg: lássák, hogy a céged páciensközpontú szemlélettel működik. Így nem a körülmények áldozata, hanem a rólad kialakult kép aktív alakítója leszel. Rossz kommentek mindig lesznek, de ezeket ne hagyd megválaszolatlanul!

 

  1. Használd az adatokat

 

Hogy miért igazán izgalmas az értékelési rendszer? Mert adatokat kapsz. Az adat pedig az egyik legértékesebb eszköz, ugyanis segít a fejlődésben és a bevételek növelésében.

 

Ha sok komment érkezik az oldaladra, akkor abból nagyon sok információt szerezhetsz, hogy a pácienseid mivel nem elégedettek. A visszakérdezés is azért fontos, mert sok mindent megtudhatsz a rendelőd problémás területeiről, illetve a pácienseid igényeiről. Tehát a negatív kommentekből meríthetsz, hogy hol javíthatsz a szolgáltatásodon, ezzel is befolyásolva a jövőbeni értékeléseid sorsát.

 

Másrészt, ha változtatást eszközölsz, azt egy bejegyzésként közzé is teheted a fiókodban. Ha sokan kifogásolták például, hogy nincsenek árak az oldaladon, akkor ezt kijavíthatod és feltöltheted az oldaladra vagy megmagyarázod, hogy miért nem tudsz árakat megadni. Ezzel pedig a negatív kommenttel szemben már fel tudsz mutatni egy pozitív választ, vagyis a kedvezőtlen hozzászólás így érvényét veszti.

 

  1. Aktivizálj

 

Gondolj csak bele, hogy mekkora az ügyfélköröd, akiknek valószínűleg csak a töredéke értékelte a cégedet. Sokan nem szeretnek értékeléseket adni, legalább is maguktól. Ennek egyszerűen az lehet az oka, hogy nem ismerik a lehetőséget, vagy nem gondolnak rá. De ezen változtathatsz.

 

Könnyűszerrel növelheted az értékeléseid számát, ha szóban vagy írásban megkéred a kezelt pácienseidet, hogy értékeljék a rendelődet.

 

Jó eszköz erre a Google Cégem fiókod Kezdőlapján található űrlap, aminek a megnyitásával kimásolhatod az értékeléshez szükséges url-t, de megoszthatod különböző közösségi oldalakon is. Ha rendelkezel e-mail listával, akkor küldd ki az ügyfeleidnek a linket egy kísérőszöveggel. Ezzel pedig újra azt üzened, hogy számodra fontos a páciensek véleménye.

 

Következtetés

 

Ha jól használod a Google Cégem fiókodat a magánpraxisodnál, akkor szolgálatatodba állíthatod az értékeléseket is. Az adatok révén ugyanis olyan információkat kapsz, amelyek segítségedre lesznek a rendelőd fejlesztésében, és aktívan alakíthatod a rólad kialakult képet. Ne feledd, hogy pár százalékos emelkedés is jelentős mértékben befolyásolja a döntést, és hogy mennyi új pácienst vagy képes behozni a későbbieken.

 

Az Adsvalley Blog

Google hirdetés tippek – Legyen ütős a kereső kampányod

ELOLVASOM

SEO szövegírás útmutató 2021 – Így írj hatékony tartalmat

ELOLVASOM