A SEO szövegírás célja, hogy a tartalmad eljusson a felhasználókhoz. A bejegyzésben mutatok 9 szuperegyszerű SEO taktikát, amivel felpörgetheted az oldalad forgalmát.
Ma a Google keresőben jó helyezést elérni pusztán SEO alapon megírt szöveggel nem lehet. De pusztán egy jó tartalommal sem.
A kettő együtt viszont könnyen az első helyek egyikére repítheti az oldaladat.
Lényegében a blogbejegyzésed akkor kerül előre, ha egyszerre írsz a felhasználóknak és a Google-nek.
Oké, de mit is jelent ez pontosan?
Régen a blogbejegyzések többsége a Google keresőnek született. Azaz, ha teleraktad kulcsszavakkal az oldaladat, akkor feljöhettél az első helyek egyikére.
Egy idő után a kulcsszóhalmozás olvashatatlanná tette a találatok élén szereplő oldalakat.
A Google pedig erre hamar felfigyelt, és javította az algoritmusát.
A kulcsszavak mellett a minőség, azaz a felhasználói élmény egyre fontosabb rangsorolási faktor lett.
A Google egyébként létrehozott egy pontos útmutatót a minőségi tartalom megírásához.
Tehát a szövegíráskor a tartalom minőségére és a technikai elemekre együtt fontos figyelni.
A következőkben olyan SEO szövegírás tippeket osztok meg veled, amelyek számomra is beváltak.
Nézzük miről is lesz szó:
A SEO szövegírás olyan kulcsszóoptimalizált tartalmak készítését jelenti, amely egyszerre elégíti ki a felhasználók és a Google algoritmus igényeit.
Másképp fogalmazva:
A SEO szövegírással olyan tartalmakat hozhatsz létre, amit a Google megért. Emellett a tartalom legyen érdekes is, amit a felhasználók szívesen elolvasnak, linkelnek és megosztanak.
Szóval a bejegyzésed legyen hasznos. Azaz legyen rá keresés és képes legyen egy felhasználói problémára megoldást adni.
Másrészt egy jó blogbejegyzés képes új perspektívát nyitni az adott témával kapcsolatban.
Tehát nem elismétel egy többször megfogalmazott információt, hanem próbál tapasztalati eredményeket közölni.
Például: A fogászati szektorban rengeteg keresés történik a fogimplantátum árára. Ilyen esetben érdemes írni egy bejegyzést a fogászati szolgáltatásod árazásáról és az árak alakulásáról.
A körülbelüli árakkal is rengeteg felhasználó problémáját oldhatod meg. Nagyságrendi képük lesz a szolgáltatás áráról.
Másrészt a nagyobb látogatottság hatására többen megismerik a fogászatodat. Az áraid pedig eleve csak azokat a rétegeket vonzzák be, akiknek ezekkel a feltétellel is aktuális lehet a szolgáltatásod.
A Google kereső a találatoknál mindig a felhasználói szándékot veszi alapul.
Nézzünk egy példát!
A kosárlabda cipő kulcsszóra havi 1 900 keresés érkezik.
Egy kosárlabdával foglalkozó blognak ugye érdemes lenne erre a kulcsszóra tartalmat optimalizálni?
A válasz: persze.
Ha jobban megnézed a keresési találatokat: többnyire e-kereskedelmi oldalak jönnek fel. Szóval itt az élre kerülni egy kosaras blogra írt cikkel szinte lehetetlen.
A szándék ugyanis meghatározza, hogy mi fog a keresési találati oldalon megjelenni. Ennél a kulcsszónál többen keresnek vásárlási szándékkal.
A kulcsszavak kiválasztásánál érdemes átgondolni, hogy milyen céllal kereshetnek rájuk a felhasználók.
A tartalmak többnyire a következő kategóriákba esnek:
Például: A kosárlabdás esetnél maradva a kosárlabda cipő kereskedelmi kulcsszó lesz, még a legjobb kosárlabda cipő pedig blogoldalra fog mutatni.
A tartalomíráshoz elengedhetetlen a megfelelő kulcsszavak megtalálása.
Ehhez ma már jobbnál jobb kulcsszó kereső eszközöket használhatsz.
A kulcsszókutatás eredményéből pedig pontosan meghatározhatod, hogy mire történik a legtöbb keresés, és mekkora a verseny a kulcsszóra.
Nézzük meg, hogy mire figyelj a kulcsszavak kiválasztásánál!
A rövidebb kulcsszavak mellett érdemes a hosszabb kifejezésekre optimalizálni a tartalmaidat.
A fogmosás például egy nagy volumenű kulcsszó, amire havi szinten 720 keresés történik.
Mondhatnánk: meg is van a kulcsszavunk.
De erre a szóra nagyon nehéz optimalizálni. Sokkal jobban működnek a hosszabb kifejezések, azaz a long tail kulcssazavak. Jelen esetben például: a helyes fogmosás 260 db kereséssel.
A legegyszerűbb módszer kulcsszó variánsok megtalálására: a Google keresési javaslatok.
Ahogy fentebb említettem, a Google a rangsoroláskor nemcsak egyetlen kulcsszó jelenlétét veszi figyelembe.
A szorosan összetartozó szinonimákat és kifejezéseket is nézi a tartalom pontos meghatározásához.
Ezért ne csak egy kulcsszóra koncentrálj a szövegíráskor. Keress a témához szorosan kapcsolódó egyéb kulcsszavakat is.
Jó segítség lehet, ha megnézed, hogy az első találati helyeken szereplő oldalak milyen más kifejezéseket használnak az adott kulcsszó mellett.
Például: Az első 10 találatnál a SEO szövegírás keresési kifejezésre megjelentek: a keresőoptimalizálás, marketing szöveg, marketing, honlap szövegírás, online marketing szavak is.
PRO tipp: Ezt egyébként TF-IDF elemzésnek hívják. A TF-IDF (term frequency-inverse document frequency) jelentése: kifejezés gyakoriság, fordított dokumentum gyakoriság.
Röviden: ezzel a módszerrel megvizsgálhatod, hogy az első 10 találati helyen szereplő bejegyzésekben az egyes szavak milyen gyakorisággal szerepelnek. Majd összevetheted a saját tartalmaddal, és láthatod, hogy még milyen kifejezéseket lenne érdemes használnod.
Erre a funkcióra több SEO program is képes, például egy jó eszköz a SEO Power Suite.
A kulcsszóhalmozással ma már nem érhetsz el jó helyezést a találati oldalon. Ezért felesleges kulcsszavakkal telepakolnod a szövegedet.
A kulcsszavak természetes módon legyenek a tartalmad részei.
A kulcsszó sűrűséget a SEO berkekben nagyjából 1-2%-os arányban határozzák meg.
Mindez azt jelenti, hogy egy 1 000 szavas szöveg esetén elegendő 10-20 alkalommal használnod a kulcsszót.
Elérkeztünk az egyik legfontosabb részhez: az UX szignálhoz.
A Google rangsorolásában ugyanis elég fontos szerepet tölt be a felhasználói élmény.
Gondolj csak bele: ha valaki rákattint a találati listán az oldaladra és rögtön elhagyja azt, akkor a Google úgy érzékeli majd, hogy nem elég hasznos az oldalon található információ.
És ha mindez sokszor előfordul:
Idővel az oldaladat hátrébb sorolja a találati listán.
Megjegyzés: Persze most arra nem térünk ki, hogy a Google a rangsort is sokkal dinamikusabban kezeli. Azaz a felhasználó érdeklődés és a lokáció ma már jobban megszabja, hogy mi jön fel az első helyeken.
De nézzük meg, mire figyelj, hogy a bejegyzéseid jó felhasználói élményt nyújtsanak.
Gondolom te se szeretsz végeláthatatlan bekezdéseket olvasni a neten?
Sokkal jobb az a tartalom, ami kellően szellős és segít, hogy minél gyorsabban megkaphassuk az információt.
A bekezdéseid hossza ezért ne haladja meg a 3 sort.
A tartalmak nagy részét ugyanis mobilon olvassuk, és 3 sornál hosszabb bekezdés már túlságosan egybefüggő lesz.
Szóval optimalizáld mobil képernyőre a bejegyzésedet, ahogy ebben a blogban teszem.
Másrészt már nem olvassuk a szöveget, hanem montírozzuk.
Steve Krug a Ne törd a fejem című könyvében a SEO szövegírás egyik figyelmeztető igazságát fogalmazta meg:
A tartalmadat tehát tagold úgy, hogy vezesse a tekintetet. Legyenek a szövegedben rövidebb és hosszabb sorok, kiemelések, képek, grafikonok és címsorok is.
Mindezzel meggyőzőbbé válik a szöveged.
Az internet a gyors információszerzés eszköze. A felhasználók pedig nem szeretnek egy probléma megtalálása miatt órákat eltölteni a neten.
Általában a tartalmak címeit és a bekezdések első sorát olvassuk végig. Így ezekkel az elemekkel ragadhatod meg a leginkább a tekintetet.
Szóval az első bekezdésekbe és a címsorokba tedd a legfontosabb gondolatokat. Ezzel behúzod az olvasót.
Másrészt a címsorok kiemelt részek, amelyek ígéretet jelentenek a felhasználónak a tartalommal kapcsolatban. Hiszen megmutatják, hogy miről szól az adott rész.
TIPP: A hogyan-mit-miért kérdések a címsorokban rendszerint hatékonyan működnek.
A kép a SEO szövegírás egyik titkos fegyvere. A legjobb, ha a képi anyagot te hozod létre.
Ne csak a hagyományos képekre gondolj. Nyugodtan használhatsz saját infografikákat, kivágott képeket és mobillal készített képeket is.
Minél egyedibb a képed, annál nagyobb az esélye, hogy bekerül a képkeresőbe.
Másrészt a saját kép mindig jobb választás.
Használj egyszerű nyelvezetet a bejegyzéseidnél. Az egyszerű könnyebben érthető.
Az a legjobb, ha bonyolult témáról is képes vagy közérthetően beszélni, mert ezáltal olvasmányossá válik a tartalmad.
Egy nehezebb szöveg megakasztja az olvasást.
Próbáljuk ki! Melyiket jobb olvasni?
A SEO szövegírás egy olyan átfogó szövegalkotási stratégia, amely segít neked abban, hogy a Google kereső algoritmusa minél jobban rangsorolja az írásodat a versenytársak között.
VAGY
A SEO szövegírás eszköztárával jobb helyezést érhetsz el a találati oldalon.
TIPP: Az oldalad tartalma megírásakor kerüld el a szakszavakat. Fogalmazd meg a mondanivalódat úgy, mintha egy gyereknek beszélnél.
Hogyan javul mindettől a felhasználói élmény?
Ha a szöveged jól tagolt és felhasználói szándék szerint lett írva, akkor csökken a visszafordulási arány.
Mert behúzza az olvasót.
Az alacsonyabb visszafordulási aránnyal párhuzamosan növekszik az oldalon eltöltött idő.
Másrészt a hasznos tartalmakat hamarabb osztják meg a felhasználók és több komment is érkezik rájuk.
Ami ugyancsak a helyezést befolyásolja.
Mindebből te is láthatod, hogy a felhasználói élmény, megfelelően felépített és elrendezett minőségi tartalommal gyorsan növelhető.
Most azonban nézzük meg, hogy milyen SEO szövegírás praktikákat használj a tartalmad megírásához.
Úgy írhatsz hatékony SEO szövegeket, ha elsődlegesen az olvasónak írsz, de a Google kritériumait is a szem előtt tartod.
A fentebbiekben a felhasználói élmény növelésére adtam javaslatokat, most megmutatom neked, hogyan felelj meg a Google algoritmusának.
A szövegírásban korábban bevett gyakorlatnak számított, hogy a szövegeket telezsúfolták kulcsszavakkal.
Ma már erre egyáltalán nincsen szükség.
Teljesen elegendő, ha az első bekezdésben, az első címsorok egyikében, valamint az utolsó címsorok között helyezed el a kulcsszót. Az utolsó bekezdés végén pedig újra megismétled.
Ha megnézed ebben a szövegben sem használom nagyon sokszor a SEO szövegírás kifejezést. Úgy 1-2% között mozog az aránya.
Fontosabb, hogy a szöveged tartalmazza azokat a szinonimákat és kifejezéseket, amelyek az adott témához szorosan kapcsolódnak. Ahogy már fentebb említettem a rangsoroláskor nagyobb súlyba esik a szövegkörnyezet.
A címben szereplő kulcsszó fontos rangsorolási faktor. Az a legjobb, ha a kulcsszó minél előrébb szerepel a címben.
Ennek a bejegyzésnek a címében rögtön az elejére tettem a kulcsszót.
Ha nem adsz egyedi meta címet, akkor figyelj arra, hogy a bejegyzésed címe ne haladja meg a 60 karakter hosszúságot. Ugyanis jelenleg ez a hosszúság jelenik meg a keresési találatok között teljes egészében.
TIPP: A cím érdekessé teszi a tartalmadat és kijelöli, hogy miről is lesz szó. Itt többféle stratégiát is alkalmazhatsz.
Személyes címet adsz: Így dupláztam meg az oldalam forgalmát a SEO szövegírással.
Összegyűjtöd a legtöbb tippet: 20 bevált SEO szövegírás tipp – Így növeld a látogatóidat (magyar találatok között 13 volt a legtöbb tipp)
Vagy kérdést teszel fel: Szeretnél jobb helyezést elérni? – 10 bevált SEO szövegírás tipp
Érdemes minél több címsort használnod a szövegeidben. Ezzel ugyanis átláthatóbbá és strukturálttá teszed a tartalmadat.
Gondolj csak bele, ha egybefüggő a tartalmad, akkor mi az igazán fontos benne?
Emlékszel, ma már nem olvassuk, hanem pásztázzuk a szöveget. A címsorok használatával pedig ezt az olvasási módot megkönnyíted.
A Google botok is rendszerint a címsorokból tudják egyszerűbben beazonosítani a tartalmadat.
Arra azonban figyelj, hogy ezek nem egyszerűen kiemelt szövegrészek. Minden esetben tartalmazniuk kell egy h1 taget.
Tehát ennek a résznek a címsora így néz ki a forráskódban:
TIPP: A címsorok jobban működnek, ha érzelmeket fejeznek ki vagy tartalmaznak kérdéseket. A felmérések szerint érzelmes címsorok = magasabb kattintási szám.
Nagyon fontos, hogy a címsorok ne legyenek kattintásvadászok. Ha többet ígérsz az általában csalódást okoz.
Szóval használd az érzelmesebb kifejezéseket és a kérdéseket, de maradj a realitásnál.
A meta tagekben is helyezd el a kulcsszavadat.
A meta tagek közé tartoznak:
A meta leírásnak már nincsen közvetlen rangsort befolyásoló szerepe. De általában itt is érdemes elhelyezni a kulcsszavakat.
Ahogy írtam: közvetlenül nincs, de közvetetten lehet szerepe. Egy jó leírással ugyanis képes lehetsz növelni a kattintások számát.
Például: Nem mindegy, hogy melyiket használod:
A SEO szövegírás egy szövegírási gyakorlat, amivel úgy írhatod meg a tartalmaidat, hogy minél előrébb kerülj a Google találati listán. Olvasd el a bejegyzést.
VAGY
Mutatok neked 12 jól bevált SEO szövegírás gyakorlatot, amivel te is a duplájára növelheted az oldalad forgalmát. Olvasd tovább!
Ugye érzed a különbséget!
Mindenképpen figyelj rá, hogy a leírásod hossza ne haladja meg a 160 karaktert. Persze a Google folyamatosan kísérletezik hosszabb címsorokkal is, de ez az a korlát, ami még biztosan megjelenik.
A meta cím megválasztása két dolog miatt is nagyon fontos. Egyrészt a benne szereplő kulcsszó egy újabb rangsorolási faktor.
Másrészt a jól megválasztott címmel több kattintást érhetsz el.
Szóval ahogy fentebb is írtam, dobd fel valami személyessel, vagy mutasd meg, hogy a te cikked miért egyedibb a többinél.
Sokan nem töltik ki a képek alt tagjeit. Pedig ezeken a helyeken rengeteg kulcsszó felhasználható.
Az alternatív szövegre azért volt hagyományosan szükség, mert ez a szöveg a gyengén látóknak segítséget jelentett a képek értelmezéséhez. Másrészt, ha a kép nem töltődik be, akkor ez a szöveg jelenik meg helyette.
TIPP: Használd ki ebben a funkcióban rejlő lehetőségeket. Persze nem szükséges minden képnél ugyanazt a kulcsszót alkalmaznod. Keress szinonimákat és próbáld meg körül írni, ami a képen található.
A horgonyszövegek azok a linkek, amelyek egy kifejezésből mutatnak egy másik oldalra.
A másik oldal lehet egy saját bejegyzés vagy külső oldalak tartalma is.
A legjobb taktika, ha egy keresési kifejezést használsz horgonyszövegnek, mint például: fogászati marketing.
De ezen kívül használhatsz más horgonyszövegeket is. Például, ha egy hosszabb bejegyzés elejére teszel egy kattintható tartalomjegyzéket, mint ebben a bejegyzésben.
Ezzel gyorsabban elérhetővé teszel egyes tartalmi részeket, másrészt belinkelhetsz sok kulcsszót.
A lényeg: használd a linkeket.
Az URL legyen rövid és kulcsszógazdag. Egyáltalán nem muszáj, hogy teljes egészében megjelenjen benne a bejegyzésed címe.
Azonban az adott kulcsszót mindenképpen tartalmazzák, mert ez egy rangsorolási faktor.
Egy 2-4 szavas url cím bőven elegendő. Így nagyobb esélyed lesz, hogy az URL-ed teljes egészében megjelenjen a meta cím felett.
Ennek a blogbejegyzésnek ez lett az URL-je:
A tartalmad megírásánál használd a Bucket Brigade szövegírást.
De várjunk csak!
Mit is jelent ez pontosan?
Ez egy sales levelekben használt technika, ami rövidebb részekre szedi a szöveget.
Ezzel a módszerrel jelentősen növelheted az oldaladon eltöltött időt.
A szellősebb tartalom ugyanis a cikkedhez ragasztja az olvasót.
Szóval még egyszer összefoglalva a következő tartalmi elemeknek MUSZÁJ tartalmazniuk kulcsszót:
A linkek használata a tartalmadban több szempontból is fontos.
A belső linkekkel az oldaladon eltöltött időt növelheted. Tovább vezetheted velük a felhasználókat a témába vágó tartalmaid felé.
Ha rendelkezel elegendő tartalommal, ezzel a módszerrel az érdeklődő felhasználó több órára is „elveszhet” az oldaladon. Hiszen egy hatalmas hálózatot hozol létre.
Másrészt kiemelhetsz bizonyos cikkeket, és ha sok link mutat ugyanarra a tartalomra, akkor ezzel azt mutatod a Google-nek, hogy ez egy fontos bejegyzés az oldaladon.
A külső linkek használata megint csak a szöveged megértését segíti elő a Google számára.
Bizonyos tartalmi egységhez fűzött más oldalakra mutató linkek ugyanis megmutatják, hogy miről szól az oldalad. Másrészt pedig a hitelességedet is növelheted általuk.
A külső linkekkel a bejegyzésed más forrásokra is támaszkodik, tehát az állításaid valódiságát igazolod velük.
Az álhíreket minden csatorna, legyen az a Google és a Facebook, próbálja kiszűrni. És ha szeretnéd, hogy a cikked valódinak bizonyuljon, akkor használj linkeket és jelöld a hiteles forrásokat.
A Google ezeket az eszközöket folyamatosan fejleszti és bővíti.
Na de mi is az a SERP feature?
A keresési találati oldalakon megjelenő tudásdobozok, információk és videók. De végtelenségig lehetne sorolni a Google keresőben megjelenő elemeket.
És folyamatosan csak bővülnek.
Ez az oldal több mint 200 SERP feature-t gyűjtött össze.
Magyarul jelenleg nem minden ilyen elem jelenik meg a találati oldalon. De idővel ez változni fog, szóval érdemes rá felkészülni.
Most jelenleg csak a szövegszerkesztési oldaláról szeretném egy kicsit megközelíteni.
A SERP feature-rel a Google azt szeretné elérni, hogy a felhasználók gyorsabban megtalálják a keresett információt és több időt töltsenek a Google oldalán.
De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy kevesebb kattintás fog érkezni az oldalra. Inkább azt mondanám, hogy így segíti a kereső az információk gyors megtalálását.
Aki ugyanis nem megy tovább az oldalra, az valószínűleg a weblapon sem töltött volna sok időt.
A blogbejegyzéseknek minden bizonnyal a legfontosabb SERP feature-e: az Answer Box.
Ezek a kérdésekre adnak válaszokat.
Másrészt az Answer Box-ok nem az első, hanem a 0. találati helyre kerülnek. És nem is feltétlenül az első találati helyezést húzza be a Google.
Szóval mindenképpen érdemes rá felkészülni.
Két fontosabb megjelenési formája van:
A felsorolásban való megjelenésben az segít leginkább, ha a szöveged kellően tagolt és tartalmaz címsorokat. Összesen 8 darab hely áll rendelkezésre. Szóval ennyi címsorod minimum legyen.
A szöveges Answer Box-ba való bekerüléshez érdemes valamilyen gyakran feltett kérdésre definíciószerű választ adnod.
TIPP: Hogyan tudsz majd az Answer Boxban megjelenni?
Láthatod, hogy a megfelelő szövegelrendezés egyre fontosabb.
A Schema markup egy kód, amit elhelyezel az oldaladon, hogy a Google kereső minél jobban megértse az oldaladat. Ezáltal pedig pontosabb információkat tudjon adni a felhasználóknak.
Ebben a kódban megtalálható minden fontosabb információ az oldaladról és tartalmadról.
Egy blogbejegyzésnél a hitelességet tudod erősíteni a kód elhelyezésével, illetve segítesz bekategorizálni az oldaladat. Másrészt a SERP feature-ök között is hamarabb megjelenhet a tartalmad.
A blogcikkednél szerepeljen a kódban: a blogbejegyzésed címe, leírás, a kép linkje, a szerző neve és a publikálás ideje.
Ennél a cikknél a következőképpen néz ki a kód:
TIPP: A kódot te is könnyen legenerálhatod például a Merkle oldalon.
A helyességét pedig a Google erre létrehozott oldalán tudod tesztelni.
Az EAT szignál megítélése eléggé megosztó a SEO berkekben.
Elvileg nem játszik szerepet a rangsorolásban. Elvileg. De érdemes rá figyelni.
Mit is jelent az EAT szignál?
Három szónak a rövidítése: Expertise (Szakértő), Authority (Hitelesség) és Trustworthiness (Megbízhatóság).
Ahogy fentebb is említettem, az állhírekkel teli Interneten egyre fontosabb a hiteles tartalom, a hiteles forrásból érkező tartalom.
A jobb és megbízhatóbb Internet iránti harc egyre fontosabb lesz idővel. Így érdemes figyelned rá, hogy milyen elemek tesznek egy oldalt erősebbé.
Tehát ez a három elem közvetetten egy rangsorolási faktor.
Hiszen a Google nem titkolt szándéka, hogy minél jobb legyen az Internet. És a keresési találata.
De hogyan függ össze mindez a SEO szövegírással?
Ahogy fentebb is említettem érdemes használnod más oldalra mutató linkeket. Ezzel ugyanis azt üzened a Google számára, hogy az oldalad kapcsolatban áll más oldalakkal is.
Másrészt az adataidnak 100%-ban hitelesnek kell lenniük. Hosszú távon csak így lehet az oldalad hiteles és szakértő az adott témában.
Nyugodtan mondj számokat és arányokat az adott témakörben, de rendelkezz a forráshoz mutató linkkel. Ezzel azt mutatod, hogy nem csak a levegőbe kiálltasz.
A bejegyzésedre érkező külső linkek pedig újfent a szakértői és a hitelességi faktorodat emelik.
TIPP: Érdemes olyan témában írni cikkeket, amelyekben első vagy, vagy esetleg saját kutatást végezni. Ezekkel rengeteg linket szerezhetsz.
A Schema markup mellett használj az oldalon hitelességet erősítő elemeket. Például minden bejegyzésednél legyen feltüntetve a szerző, lehetőleg kattintható névvel ellátva.
A dátum pedig ugyanilyen fontos egy bejegyzésnél, hiszen ez is az azonosítást segíti.
Ahogy láthatod a SEO szövegírás már nemcsak a megfelelő kulcsszavak elhelyezéséről szól. Sokkal több technikai elemet is tartalmaz.
Másrészt fontos tudnod, hogy kinek és miért írsz. Szóval a tartalmadhoz próbálj meg értéket adni. Tehát ne ugyanazt írd le, mint az összes többi oldal az első helyeken.
Akkor lehet ütős a tartalmad, ha szórakoztató és informatív, de figyelembe veszi a fentebb említett technikai elemeket is.
A mennyiség helyett pedig törekedj a minőségi tartalmakra.
Egy jól megírt bejegyzés hosszabb távon több minőségi látogatót hoz, mint sok átlagos tartalom.
Úgyhogy használd a SEO szövegírás tanácsokat, hogy minél előrébb kerülj a keresőben.